Facebook annoncering

Nå din målgruppe blandt 3,9 mio. danskere med annoncering på Facebook. Facebooks skarpe segmenteringsmuligheder sikrer dig øget kendskab, flere leads og boostet salg til lavere priser end via andre medier. Kontakt os for en uforpligtende snak om dit Facebook potentiale nu.

Ring mig op
 
Om os

Erfaring fra +2.600 kampagner

Facebook annoncering er let at lære, men svært at mestre. Få professionel hjælp til at opsætte og optimere din annoncering på Facebook. Vi har erfaring fra 2.600 kampagner og udregner det cost per lead eller cost per sale, som vil maksimere dit afkast. Hvor andre har en sporadisk tilgang til optimering, bruger vi en optimeringskalender med metoder og værktøjer opbygget over mange år.

Vores tilgang til Facebook annoncering

Facebook annoncering kan umiddelbart virke let. Men det kræver tid, dedikation og meget analyse at sikre kontinuitet i både trafikkvalitet og volumen, så du altid får størst afkast af dit budget.

Avanceret segmentering

Facebook kender deres brugere bedre end nogen anden virksomhed. Som annoncør får man adgang til at bruge den store mængde data til skarp målretning af dine annoncer. Det sikrer, at du kun betaler for at få vist annoncer til brugere, som sandsynligvis er interesseret i dine produkter eller ydelser. Nedenfor er et udsnit af de mange segmenteringsmuligheder:

Alder, køn, lokation

Forholdsstatus

Indkomst

Uddannelse

Boligtype

Hobbyaktiviteter

Job / Branche

Købsadfærd

Rejseadfærd

Online adfærd

Facebook likes

Website besøg

Facebook retargeting

I gennemsnit gennemfører kun 2% af alle besøgende et køb eller et andet konverteringsmål. Det efterlader et stort uudnyttet potentiale blandt de resterende 98% af dine besøgende. De har allerede vist interesse, men endnu ikke taget affære. Derfor er målretning mod tidligere besøgende ikke alene billigt og effektivt. Det er absolut kritisk, hvis du vil have succes og øget vækst online.

Facebook retargeting / remarketing annoncering
Facebook annoncering

  • 3,9 mio. eller 80% af danskerne er på Facebook
  • 92% af alle virksomheder, der annoncerer på sociale medier, annoncerer på Facebook
  • Målret med den mest præcise segmentering på markedet
  • Mange kampagnetyper: page likes, website trafik, køb i webshop og mere
Instagram annoncering

  • 850.000 eller 24% af alle danskere bruger Instagram
  • Flest aktive brugere blandt unge mellem 12-29 år
  • 3 forskellige annonceformater: billede, video og karussel
  • Oplagt at kombinere med Facebook annoncering
LinkedIn annoncering

  • Største sociale medie i Danmark næstefter Facebook
  • 2,2 mio. oprettede profiler, heraf en mindre overvægt af mænd
  • Flest brugere i aldersgruppen +35 år
  • Mest præcise B2B segmentering på markedet
Twitter annoncering

  • 350.000 danske profiler, heraf 70.000 aktive på månedsbasis
  • Stor brugerinteresse for medier, samfund og politik
  • Boost dine posts med promoverede tweets og bliv set i nyhedsstrømmen
  • Twitter står for over 2,5% af det globale annoncemarked

Inkluderet i Facebook annoncering

Uanset om dit budget er øremærket til Facebook annoncering eller også allokeres til Google AdWords, Google Shopping eller søgemaskineoptimering, så kan vi hjælpe med at administrere og optimere din online markedsføring.

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af startups, så taler vores resultater for sig selv.

Aller Media A/S
Sulake
emma.dk
Lehm & Kjærbye
GamePoint

Få et uforpligtende opkald