Google AdWords

Google Shopping

Med Google Shopping får du promoveret dine produkter direkte i Googles søgeresultater. Uanset om du allerede annoncerer med Google AdWords eller ej, så bør du også bruge Google Shopping. Det konverterer bedre, er generelt billigere og er udviklet specielt til webshops.

Certificerede Shopping specialister

Kampagnestruktur, feedoptimering og budstrategier spiller alle en afgørende rolle for at få succes med Google Shopping. Vi opsætter, vedligeholder og optimerer dine Google Shopping kampagner på daglig basis, så du får mest muligt ud af dit budget. Vores budstrategier baseres på dine mål, din avance og dine produkters udbud/efterspørgsel i markedet.
5 af 5 Google certificeringer

Vores tilgang til Google Shopping

Med en årlig vækst på 170% i klik er Google Shopping blandt de hurtigst voksende kanaler til webshops. Vi sikrer, at dit produktfeed altid er opdateret og at der skabes mest mulig værdi af din data.
1

Kontostruktur & budstrategier

Mange indsætter alle produkter i en enkelt produktgruppe. Det kan fungere fint til en start, men gør det svært at optimere på sigt og fører både til spildt budget og mistet potentiale. I stedet bør du have en granulær kontostruktur, der giver kontrol med budsætning og negative søgeord per produktgruppe. Din produktavance er ikke ens for dine produkter, så du bør også byde differentieret. Vi opsætter den optimale struktur med budstrategier baseret på dine mål, avance og data.
2

Budsætning & negative søgeord

Din konverteringsrate afhænger af, om kunden søger efter et brand, en produktkategori eller et specifikt produkt. Da søgningerne ikke repræsenterer den samme forretningsværdi, sætter vi dine bud og prioriterer i Google Shopping herefter. For webshops med mange produkter, sætter vi bud på gruppeniveau. For webshops med få, sætter vi bud helt ned på det enkelte produkt. Vi tilføjer løbende negative søgeord, så du ikke spilder dit budget på irrelevante søgninger.

Optimering af produktfeed

Google Shopping kører via dit produktfeed, som uploades i Google Merchant Center. Et velstruktureret og databeriget produktfeed, der er formateret efter Googles standarder, er helt essentielt for succes. Vi overtager optimeringen af dit produktfeed og integrerer det med tredjepartsværkstøjer som Feedonomics og Datafeedwatch, som er udviklet til fintuning af produktfeeds. Sådan kan vi optimere tusindvis af produkter med fleksible regler, der øjeblikkeligt giver resultater.
4

Evaluering & eksperimentering

De virksomheder, der opnår størst succes med Google Shopping, er de, der kan anlysere, forstå og handle på deres data. De optimerer deres kampagner på daglig basis. Selv hvis du mener, at der ikke er mere at gøre, kan du altid optimere opdelingen af dine produktgrupper, justere dine bud eller berige dine produktdata en anelse mere. Det gør vi alt sammen for dig – og vigtigst af alt, så opdaterer vi dit produktfeed, så det altid indeholder de nyeste tilføjelser til din webshop.

Inkluderet i Google Shopping

Uanset om dit budget er øremærket til Google Shopping eller også allokeres til Google AdWords, Facebook annoncering eller søgemaskineoptimering, så kan vi hjælpe med at administrere og optimere din online markedsføring.

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.

Nets
Rosendahls A/S
Creative Dock

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.

Nets
Rosendahls A/S
Creative Dock