Konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering

Konvertér flere besøgende til kunder med konverteringsoptimering. Vi identificerer flaskehalse på dit website og implementerer principper om klarhed, enkelthed og opfattet værdi. Med løbende A/B-testing kan vi med 100% garanti løfte din konvertering uden at kende dine nuværende tal.

Små justeringer, store resultater

At drive mange besøgende til dit website er altid godt. Men hvis de ikke konverterer til salgs eller leads, så spilder du penge og skaber ikke meget forretningsværdi. Gennem en kontinuerlig proces, splittester vi konstant nye iterative forbedringer af dine landingssider. Vi vægter fakta højere end meninger og ser hver forbedring af dit website som et nyt benchmark, ikke en endelig sejr.
Konverteringsoptimering

Vores tilgang til konverteringsoptimering

Konverteringsoptimering er blandt de mest oversete discipliner og medfører, at mange virksomheder går glip af et stort potentiale med dårlige brugeroplevelser. Vi splittester dig til succes med data og beviste taktikker.
Kunderejse

Kunderejse​

Din brugeroplevelse kortlægges fra opdagelse til eftersalg. En god oplevelse kan fordoble din konverteringsrate og halvere din konverteringspris.
A/B testing

A/B splittests

Optimering er en iterativ proces af A/B splittests, hvor to eller flere varianter testes mod hinanden. Processen sikrer, at konverteringsraten øges inkrementelt.
Datakilder

Multivarians tests

Websites består af mange elementer. Med multivarians tests tester vi flere variabler og finder den bedste kombination af alle mulige varianter.
Brugertesting

Brugertests

Brugertests kan give svar og løsninger på udfordringer med din brugeroplevelse. Vi tester dit website blandt et udsnit af repræsentative brugere i din målgruppe.
Brugeradministration

Konkurrentanalyse

Vi analyserer dine konkurrenters online tilstedeværelse og skaber overblik over styrker og svagheder. Indsigten bruges til at differentiere til din virksomhed.
Heatmap og klikanalyse

Heatmap og klikanalyse

Dine brugeres adfærd undersøges ved at visualisere, hvordan de klikker på dit website. Det giver dig værdifuld indsigt i hvad der virker og hvad der ikke gør.
Personalisering

Personalisering

Personalisering øger engagementet på dit website med op til 75%. Vi flytter dig væk fra massekommunikation og til 1:1-dialog og personlige anbefalinger.
Købspsykologi

Salgsteknikker

Overtalelse er et vilkår for succes i alle livets forhold. Vi bruger Robert Cialdinis 6 principper om overtalelse til at få kunderne til at vælge netop dig.
Tracking

Adfærdssporing

I Google Analytics analyserer vi, hvordan dine besøgende bruger dit website. Og via konverteringssporing, identificerer vi dine mest effektive kanaler.

Behovet for konverteringsoptimering

Blot 22% af alle virksomheder er
tilfredse med deres nuværende
konverteringsrate.
Econsultancy

For hver 92 kroner der bruges på annoncering, bruges kun 1 krone på at konvertere trafikken til kunder.
Econsultancy
For hver 92 kroner der bruges på annoncering, bruges kun 1 krone på at konvertere trafikken til kunder.
Econsultancy

Det gennemsnitlige afkast af
værktøjer til optimering af
konverteringer er 223%.
Venture Beat

7 ud af 10 bruger data fra
konverteringsoptimering til at
optimere andre initiativer.
MarketingSherpa

A/B testing er den mest populære
metode til konverteringsoptimering,
56% bruger denne metode.
Econsultancy

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af startups, så taler vores resultater for sig selv.

Få et uforpligtende opkald