
Google Shopping
Med Google Shopping får du promoveret dine produkter direkte i Googles søgeresultater. Uanset om du allerede annoncerer med Google Ads eller ej, så bør du også bruge Google Shopping. Det konverterer bedre, er billigere og er udviklet specielt til webshops.
Google certificeret
- Search
- Display
- Shopping
- Analytics
- Mobile

Vores tilgang til Google Shopping

Kontostruktur & budstrategier
Med en STAG-struktur (Single Theme Ad Groups) segmenterer vi dine produkter strategisk efter fx tema, kategori, margin eller efterspørgsel. Det giver kontrol med bud, ekskluderinger og optimering – og sikrer, at dine mest profitable produkter prioriteres først. Vi bygger en skalérbar kontostruktur, der matcher dine mål, din avance og dine data, så du får mest muligt ud af dine investerede annoncekroner.

Budsætning & negative søgeord
Din konvertering afhænger af, om kunden søger efter et brand, en kategori eller et specifikt produkt. Søgninger repræsenterer ikke den samme værdi, så vi sætter dine bud og prioriterer i Google Shopping herefter. For webshops med mange produkter, sætter vi bud på gruppeniveau. For webshops med få, sætter vi bud helt ned på det enkelte produkt. Vi tilføjer løbende negative søgeord, så du ikke spilder budget på irrelevante søgninger.

Optimering af produktfeed
Google Shopping kører via dit produktfeed, som uploades i Google Merchant Center. Et velstruktureret og databeriget produktfeed, der er formateret efter Googles standarder, er helt essentielt for succes. Vi overtager optimeringen af dit produktfeed og integrerer det med tredjepartsværkstøjer som Feedonomics og Datafeedwatch, swe er udviklet til fintuning af produktfeeds. Sådan kan vi optimere tusindvis af produkter med fleksible regler, der øjeblikkeligt giver resultater.

Evaluering & eksperimentering
De virksomheder, der opnår størst succes med Google Shopping, er de, der kan anlysere, forstå og handle på deres data. De optimerer deres kampagner på daglig basis. Selv hvis du ikke mener, at der er mere at gøre, kan du altid optimere opdelingen af dine produkter, justere dine bud eller berige dine produktdata lidt mere. Det gør vi alt sammen for dig – og vigtigst af alt, så opdaterer vi dit produktfeed, så det altid indeholder de nyeste tilføjelser til din webshop.
Inkluderet i Google Shopping
Uanset om dit budget er øremærket til Google Shopping eller også allokeres til Google Ads, Facebook annoncering eller søgemaskineoptimering, så kan vi hjælpe med at administrere og optimere din online markedsføring.
Hvis du ikke har opsat konverteringssporing på dit website, kan vi opsætte det for dig eller samarbejde med din udvikler om det. Vi sikrer, at konverteringssporingen implementeres korrekt og at dataen er valid.
Hvis vi overtager en eksisterende konto, hvor konverteringssporing allerede er opsat, så tester og validerer vi, at salgsdata som minimum bliver målt og rapporteret korrekt.
Faktisk vil vi slet ikke lancere nye kampagner, før vi er sikre på, at konverteringssporing er opsat korrekt.
Remarketing lister via Google Shopping giver mulighed for at målrette annoncer til tidligere besøgende.
Mange virksomheder ser en 2-3x stigning i klikrate og konverteringsrate sammenlignet med andre kampagner. Kombineres det med målretningsmetoder som f.eks. demografi kan resultatet ofte blive endnu bedre.
Vi implementerer alle relevante retargeting tags og opretter retargeting kampagner samt målgrupper.
Du ejer din data. Hver eneste byte.
Vi opsætter online rapportering med relevante nøgletal for dine kort- og langsigtede annonceringsmål. Hvis du ønsker det, kan du også få tilsendt en rapport via e-mail med et fast interval efter eget ønske.
Din input og feedback er vigtig for langsigtet succes med Google Shopping.
Vi planlægger statusmøder med dig eller dit team på ugentlig eller månedlig basis efter behov. Her gennemgår vi nøgletal for dine kampagner og diskuterer nye strategier, initiativer og ideer.
Selvfølgelig er vi også altid tilgængelige på mail og telefon, men vi foretrækker at få faste møder i kalenderen.
Mere end et konsulenthus
Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.









Mere end et konsulenthus
Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.







