Google Tag Manager

Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) gør det nemmere at opsætte og administrere sporingsscripts på dit website. Med Google Tag Manager kan vi implementere Google Analytics, Facebook pixels, A/B-testing, remarketing, konverteringssporing med mere uden at belaste it-afdelingen.

Få kontrol over dine scripts

Implementering af nye scripts kan være tidskrævende, tage tid at validere og nemt udløse fejl. Med Google Tag Manager bliver processen nemmere. Nye ændringer kan testes og udgives med det samme. Versionskontrol gør det muligt at spole tilbage til tidligere konfigurationer med et klik. Få professionel hjælp til opsætning af Google Tag Manager og implementering af sporingsscripts.
5 af 5 Google certificeringer

Opsætning og installation af Google Tag Manager

Vi opretholder en stabil dataopsamling selv i perioder med spidsbelastning. Det gør vi ved at sikre, at dine tags indlæses i den korrekte rækkefølge og med understøttelse af Google Analytics og Ads.

Konfiguration af Google Analytics

Opsætning af GTM

Vi konfigurerer din Google Tag Manager konto og opretter den første container. Vi kan også assistere med implementering af GTM-scriptet på alle dine sider.
Kontostruktur

Kontostruktur

For især internationale websites er det vigtigt med den optimale kontostruktur, da det påvirker adgangsniveauer, administration og dataopsamling.
Universal Analytics

Universal Analytics

Google Analytics installeres via Google Tag Manager, så du kan måle trafik, konverteringer, annonceeffektivitet samt forstå, hvordan folk bruger dit website.
Tags, triggere og variabler

Tags, triggere og variabler

Hvis du vil måle særlige interaktioner, f.eks. sign-up til nyhedsbrev eller klik på e-mail links, så konfigurerer vi de nødvendige tags, triggere og variabler.
Udvidet e-handel

Sporing af e-handel

Har du webshop, installerer vi konverteringssporing. Det giver dig vigtige salgsnøgletal, som kan optimere din forretning og markedsføring.
Datalaget

Kodning af datalaget

Gennem datalaget kan vi sende værdier til at berige din data i Google Analytics – alt fra ordreværdier til den aktuelle vejrudsigt på transaktionstidspunktet.
AdWords remarketing

AdWords remarketing

Markedsfører du via Google Ads, installerer vi et remarketing tag, så du kan målrette annoncering mod tidligere besøgende af dit website.
Tredjepartsintegrationer

3.parts tjenester

Med Google Tag Manager kan vi implementere sporingscripts til AB-testing, Facebook annoncering, Criteo remarketing m.fl. via GTM-scriptet.
Datavalidering

Datavalidering

Fejl kan ske. Containere kan være forkert placeret. Datalaget kan bruge forkerte variabler. Vi validerer dit GTM-setup efter implementering og sikrer dataintegritet.

Et dataflow til alle dine eksterne tjenester

Google Tag Manager forenkler dataopsamlingen fra dit website. Udskift dine hardcodede scripts med en enkelt GTM-container, der skaber et samlet dataflow mellem dit website og 3.parts tjenester som Google Analytics, Google AdWords og Facebook baseret på centraliserede regler (tags og triggere). Kontakt os for en uforpligtende snak om implementering af Google Tag Manager.
Process for Google Tag Manager

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.

Nets
Rosendahls A/S
Creative Dock

Mere end et konsulenthus

Vi løser opgaver med ejers mindset, oprør mod status quo og et fokus på frontlinjen. Fra strategiudvikling i større koncerner til skalering af ambitiøse startups fra 0 til 40 mio. kr. omsætning, så taler vores resultater for sig selv.

Nets
Rosendahls A/S
Creative Dock